God morgon:)

Nu har jag precis ätit risgrynsgröt *mums* och ska snart dricka kaffe. Älskling ligger fortfarande och sover, hoppas han vaknar snart. Jag vill vädra och poppa radio och komma igång:) När man sitter och bara försöker vara tyst så blir man trött igen och det är nästan så man kan sova sig en stund till.

Solen skiner och idag ska vi två åka iväg och kika på kläder till bebis, älskling ville inte kika åt sig själv. Båda tycker nog det är mycket roligare med pytte kläder;) Jag håller på att leta efter något att ha på mig till påskafton då vi ska till Älsklings syster och fira med alla där. Men jag hittar inget, vill inte ens prova. Men mjukisbrallor kanske inte är en hit att komma i ;)

Ne nu väntar kaffet! Önskar er en super härlig dag ♥

Ett utav köpen jag gjorde igår:)


Bild lånad från www.lindex.se


Kommentarer
Postat av: Marie från Lundby

Vilken söt dress!!! Snart är det vår:) Skönt skönt! JA jag skulle oxå tycka dte var roligare med minikläder;) Ha en bra shoppingdag! KRAM

2010-03-20 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0