Fullt i magen!

Jag som trodde illamåendet skulle ge med sig och försvinna...Ja en vecka tror jag att det höll sig borta. Har enbart kräkts ett par gånger på grund av extrem hunger, vilket är super skönt! Men nu mår jag illa om jag inte får det jag är sugen på...Har ingen aning om illamåendet ger med sig om Sofias mage får det den suktar efter, för man kan inte äta kebab och korv med bröd varje dag:P

En annan sak som jag upptäckt idag är att jag blir mätt jätte fort! Ett par tuggor och jag mår illa för att jag är mätt! SUCK!!! Nu hoppas jag att smår portioner ofta tänker hjälpa lilla mig:) Illamåndet måste försvinna, vill inte må dagen efter bakis hela tiden. Gud så jobbigt!

Nog klagande för nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0