Brakfrukost!

Just nu sitter jag efter många om och men och försöker äta min lite lyxigare helgfrukost:) Skulle ge mig på och koka ägg, så sugen på det direkt när jag vakna. Fråga älskling hur länge han brukar koka och även hur han gör. Måste tillägga att jag inte många gånger kokat ägg;) Iallafall, efter att ha frågat honom så sket jag fullständigt i vad han sa och körde mitt eget race. Det resulterade tyvärr i för lösa ägg som jag försökte skiva i äggmakapären, haha. Ett enda stort klet på mackan! Tji fick jag för att jag never ever lyssnar utan tror att detta fixar jag!

Mackan ligger iallafall i magen och nu är det fullt! Hur sjutton ska min goda musli få plats? Bebis blir inte stor och stark på bara äggkletsmacka:P

Idag är det tvättdag hemma hos oss. Välbehövligt! Innan ska vi iväg och handla mysgodis och så tror jag nästan att jag ska försöka få med älskling in på babyproffsen:)

Hoppas ni har haft en bra start på er morgon:) ♥

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jonas fixade iordning vita bönor i tomatsås med bacon till frukost, jag trodde att jag skulle spy när jag åt med honom!! Usch hihi.. Ha en toppenhelg! <3

2010-03-06 @ 14:35:56
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sofia

FY! Jag mår illa bara jag läser detta:( Hoppas både din lunch och middag och mellanmål var och kommer vara dundergoda:) Ha en super helg ni med:)

2010-03-06 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0