Besiktning!

Idag kommer dom och besiktar lägenheten kl 11. Undrar verkligen varför man väljer och besikta så tidigt, vi flyttar 1 juni. Hoppas verkligen att dom inte säger något om min målning i hall-kök och på toan. Målaren var här och godkände det eftersom han då änså var här och tapetserade, men vi fick ju inget bevis förutom att man kanske kan se det som muntligt-ja vad man nu kan kalla det?

Det är väl mest toaletten jag är rädd för. När vi fråga om vi fick måla om så sa hon att man skulle undvika mörka färger. Men sen sa hon även att det ska ju rivas eftersom det ska göras stambyten. Så jag körde på att dt ska rivas och tog en mörk. Men nu ska dom ju inte ta i nummerordning ( vi bor på 30) utan dom ska hoppa lite bland gårdarna. To bad for us!



Ja det här är resultatet av min fina ide. Denna ide tycker jag inte alls om längre, känner på mig att jag måste hugga tag i penseln snart! 
 
Jag tror banne mig jag rymmer idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0