Barnvagn!

Jag läser för mycket, och det vet jag! Inte bara böcker utan vad folk skriver i forum på nätet. Detta kan vara både bra och dåligt. Igår läste jag lite om just barnvagnar och en tjej som väntar samtidigt som mig och hon hade redan beställt vagn! VA?? Redan nu tänkte jag; är inte det och ta i etc. etc. Men nej hon hade tagit reda på saker som man inte alls tänker på när man väntar första barnet.

Just den vagnen som jag önskar ska passa oss var det hon hade beställt, en Brio Happy:) Tydligen så ska man räkna med 12 veckors leverans, då är vi framme vid 8 juni. Sen har BRIO stängt hela juli!!! Vilken jäkla tur att jag läste just detta då! Vill vi nu kanske ha en Brio så är det snart dags att beställa den och samma med Emmaljunga som vi även har som alternativ. Men där vet jag dock inte om dom har stängt något, det ska jag ta reda på idag:)

Så idag ska jag ned på stan och in i butiker som säljer dessa vagnar och där ska jag klämma och känna och köra:D Sen till helgen ska jag och älskling göra detta tillsammans. Vi satt igår kväll och kika runt och kom fram till dessa två:

Brio Happy 2010



Emmaljunga City Cross med City korg 2010


Färgval vet vi inte alls än men snygga är dom båda vagnarna:) Ha en super fin dag! Här skiner solen, hoppas den gör det hos er också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0