Illamånde:(

Ja ett litet inlägg för att uppdatera det gravida tillståndet.

Här mås det illa för jämnan! Jag mår illa när jag vaknar för att jag är så förbannat hungrig. Sen mår jag illa när jag känner kaffedoften (som jag annars älskar!) jag mår illa när jag reser mig ur sängen, jag mår illa efter frukost för att jag är så mätt. Sen dröjer det inte lång tid, vi pratar en kvart!; nej då mår ja illa för att jag är så förbannat hungrig igen. Ja livet är väl härligt! Såhär fortsätter det hela dagen tyvärr. Illamåendet kan beskrivas som magsjukekänsla, med järnsmak i munnen och sjukt mycket saliv och vändningar som la revolution i magen.

Just nu har jag inställningen att det får göra ont, jag kan må illa och frysa och kissa 300 gånger per dag och gråta för minsta lilla såsom när det var utröstning senast i Paradise hotel, Dahh liksom! What is happening???Tårarna rann och jag blev helt förstörd!
Ja meningen med detta var, just nu är jag bara lycklig att jag känner alla dessa saker:) Det tyder väl förhoppningsvis på att allt står rätt till. Men hur länge och hur mycket tål Sofias kropp? När kommer jag inte tycka sådana här och liknande saker vara lyckorus längre? Ja det ska bli väldigt spännande att se;)  

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Uppdatera!! Är så nyfiken med vad som sker hos dig :) Kramar!

2010-01-11 @ 18:39:57
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0