Saker till bebis kanske:)

Sitter ofta och kollar runt på nätet efter saker som jag skulle kunna tänka mig till vår bebis:) Vi har pratat om att efter vi har gjort rutinultraljudet i vecka 18 så ska det börja handlas på "riktigt". Alltså allt man kan tänkas behöva men självklart även för köpandets skull. Bebissaker är ju bara för söta, man vill ju då inte bara köpa måsten;)

Har flera gånger kikat på en vagn, en vagn som jag tror skulle passa oss perfekt! Den väger lite, tar liten plats i bilen och den har även vart med i bäst i test:)

 
Detta är en BRIO Happy årsmodell 2009. Snygg va?:D Jag bara älskar färgen, passar ju både en liten gosse och en tös:)  


Kommentarer
Postat av: Nancy

Vagnen e jättefin gumman, men dt e bara inte min färg tihi :D

2010-02-22 @ 23:43:07
URL: http://xbaabex.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Skitsnygg vagn tycker jag :D!

2010-02-24 @ 20:23:56
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0