Äntligen!

Får ber om ursäkt ännu en gång! Jag har helt enkelt inte haft någon som helst lust till att delge er min vardag och mina tankar runtikring allt. Anledningen till detta är att jag mått så dåligt pga min rädsla för att bebis ej skulle må bra, eller överhuvudtaget inte finnas i min mage. Dagar och nätter har bestått av mardrömmar och en hysterisk oro som ej vart sund. Tänk att bebis i magen kan påverka en så pass. Vårat lilla ♥ !

Men nu äntligen har vi fått se vår lilla bebis:D Helt ofattbart och så HÄFTIGT!



Vår bebis:) Livet är underbart!

Allt såg jätte fint ut med bebis. Den sträckte på sig och vinkade:) Och reagerar nu på hur jag rör mig, så nu ska jag nog verkligen inte hoppa:P Allt känns så mycket verkligare nu, och jag känner att resan har börjat på riktigt!

Du är så efterlängtad! 


Kommentarer
Postat av: Nancy

Bilden e så fin. O vi längtar efter den så himla mkt :D

2010-02-20 @ 19:58:27
URL: http://xbaabex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0