Update

Igår kom äntligen min fina vän Helin på besök ♥ Henne har jag pluggat med nästan från start när jag flyttade hit till Örebro. Nu har hon sluttampen kvar och jag är hemma hela dagarna så vi går ofta om varandra och tiden räcker inte till:( Ja då blir man ledsen i ögat! Vi som lovade oss själva att vi skulle umgås frekvent när Filip kom, skärpning på oss! Jag bjöd på en hallonpaj och till det vaniljvisp, gott tyckte besöket. Filip fick fina kläder i storlek större, välbehövligt då större graderob inte finns åt hjärtat. Tack säger han ♥







Såklart är det inte bara bebisgullegull och mysigt, man måste ju braka loss lite i blöjan också;) Gillades icke av "tant" Helin,haha



Present ♥





Hoppas vi ses snart igen! Saknar dig ju såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0