Tillbaka

Vi har varit internetlösa och jag har känt mig helt utanför från omvärlden. Inget bloggande, inget läsande av bloggar, inga nyheter. Tänk vad tekniken har tagit över en stor del av ens vardag, hemskt när man tänker efter. Men nu är jag back in the game;) Hur har ni haft det? Kanon hoppas jag ♥

I tisdags hade vi besök av Eva och hennes son Isak, dom lärde vi känna på neonatal. Första gången vi träffades efter båda våra söner blev utskrivna, å hej vad stor han blivit Isak. Fina killen! Vi fikade och pratade och tiden flög som vanligt förbi. Dom hade med sig fina julblomman som numera pryder vårat vardagsrumsfönster, Tack ♥
Dejta ska vi såklart göra igen:) Nästa vecka som det ser ut;)





Sen igår så var bästa Euridys och hennes Oscar här och umgicks, dessa dagar är en av de bästa! Har funnit en riktig vän som jag tänker hålla hårt i ♥ Behöver jag nämna att även denna dag flög fram;)
Fick en julklapp av dom, som ett barn på julafton blev jag;) En jätte söt tomte som står så fint i köket. Tomtar är något vi inte har gott om hemma. Tack ♥





Sen idag så fick vi besök av fina Bina och hennes son Theo;) Det finns ingen hejd på mitt och Filips dejtande;) Vi åt lunch och fikade och såklart så pratade vi hela dagen! Helt underbar vecka har vi haft ♥ Fick köpa ny garderob av Bina till Filip i större storlek, det tackar budgeten för ♥ Kanoners! Jätte fina saker! Hon vann ju även tävlingen så henne lär man träffa snart om inte annat;) Tänk att vi bara dejtat 2 gånger men det känns som att vi har känt varandra hur länge som helst. Värmer gott ♥









Imorgon är det tänkt att vi ska gå på babycafè om vädret låter oss komma ut, det vräker ned snö just nu! Hoppas vi kommer iväg då vi inte har lyckats kommit dit på 2 veckor. Filip saknar sina nya kompisar och mamma Sofia får inte nog av att träffa folk;)
Till helgen väntas besök av Filips farmor och sen blir det myselimys hemma och massa städning och tvättning som vanligt. Att en familj på fyra (katten räknas han med) kan stöka och skita ned så mycket! Kan man få diplom för sådant kanske;)


Kommentarer
Postat av: Bina

ser ut som att en jätte-klo ska attackera mig inifrån tv'n på bilden längst ner...men det är en laxbit va? :)

2010-12-03 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0