Stora killen ♥

Ett litet skrik gav han ifrån sig när han den andra sprutan ♥ Duktiga skruttunge! Inte undra på att man jämt måste uppdatera hans garderob, han växer som ogräs;) Nu väger vi 7480 gram och är 65 cm lång. Jisses ♥

Igår försökte jag mig på att baka, resultatet blev inte kanon. Kolorna kokade jag för kort stund så dom har inte stelnat ett dugg och tryfflarna är ännu inte klara. Skulle smälta vit choklad att doppa dom i men antagligen värmde jag för mycket och det blev bara torra klumpar. Ja och eftersom tryffelsmeten stelnat i kylen så vet jag inte hur jag ska bete mig  nu. Har köpt mörk choklad nu och min plan är att jag försökte smälta smeten, sedan bre ut den och ha smält choklad under och över. Skär i bitar och så hade vi tryfflar, om än lite kantiga tryfflar;)

Smeten vart himla god iallafall;) tihi

Sen ska här packas, klappas, städas, dekorera blomma och mata barnet. För idag sörrni ska skrutt få börja med smakportioner ♥ Gröt blir idag att smaka ett par skedar av ♥ Fy så spännande!  Uppdaterar er såklart med vad herrn tyckte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0