Nytt hemma

Hitta lite fint på julmarknaden i söndags ♥











Snart dags att pynta granen känner jag:) Tror att Filip kommer gilla den skarpt och vi är hemma i knappa veckan till så lite måste man hinna njuta av allt pynt. För ett tag sedan så brann det i van utanför oss och jag vågade mig inte på att gå in då all rök från bränd plast gick in i vårat hus. Så jag tog mig friheten och bjöd in mig och Filip på fritidsgården så jag fick mata honom. Alla barnen var jätte nyfikna på bebis och bebis på dom, gick knappt att mata honom då han hade fullt upp med annat. Sen hittade sötnöten granen och då gick det verkligen inte att få i honom mat. Ni skulle sett storleken på ögonen, haha

Så ja, granen åker nog upp snart utan någon tradition i bagaget. När pyntar ni granen hemma hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0