Njuta

Nu måste mamma Sofia passa på att njuta då lille Filip just för tillfället sover hela nätter i sin egen säng ( somnar runt 23 och vaknar 8 )och även väldigt gott på dagarna. Bvctanten som jag så fint benämner henne sa att jag just skulle njuta för att sedan inte falla pladask då Filip får för sig att skrika på nätterna. Men inte ska du väl det skrutt? Sova hela nätterna är ju väldans mysigt och pigga är vi sen också:D Ja och lite stolt är jag såklart också:) Filip skriker få sekunder och jag vet att jag ska vara otroligt glad över det. Du är så duktig skruttunge ♥

Såhär ser sovpalatset ut





Kompisar



Palats med skruttunge i ♥






Kommentarer
Postat av: Ann

Oh gud vad skönt för er. Har hört många vars barn alltid sover bra så ni behöver inte oroa er i onödan, det behöver inte komma nån skrikperiod.

2010-12-12 @ 11:36:46
URL: http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0