Dagen idag

Jätte trevligt var det på julavslutningen och god knytisjullunch åt vi med fika på det. Filip fick även idag träffa sin allra första tomte. Precis innan tomten kom så satt jag och deklarerade att vi minsann inte skulle lura i vårat barn sådant larv. Men när väl tomten kom fram till Filip så blev jag helt till mig och det var jätte mysigt. Ja man kan ju alltid lura i honom att tomten lämnat paketen under granen, men vi tänker då inte klä ut oss. Där går gränsen! ;)

Nu ligger Filip och sussar gott efter sitt bad och lite mat. Vi tar det lugnt och slötittar lite på tv, eller ja Roger tittar på sport;) Ska nog ta mig en liten promenad innan läggdags och avsluta kvällen med en varma koppen. Numera väcker Filip mig flr mat och byta av mysig bajsblöja vid kl 04 så hejdå helanatten med sömn! Ja lite hann jag då njuta;)

Imorgon är det BVC och sen på eftermiddagen så har jag min första träff med prematuröppnisgruppen, ska bli superskoj! Om ni är några som bor i Örebro och har prematura barn under 6 år så är ni varmt välkomna till lokalen i varberga fritidsgård på varberga torg imorgon kl 14.00. Kom och fika, lek och umgås med oss andra prematurföräldrar :)



Tintin kröp för första gången idag, duktiga tjej!



















Tack för idag! ♥

Kommentarer
Postat av: chayenne

Intressant blogg =)

2010-12-15 @ 21:42:37
URL: http://hellsbelle.blogg.se/
Postat av: Nea

tack själv för idag!



(ni får be grannen vara tomte till filip) :D

2010-12-15 @ 21:47:25
URL: http://familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0