Burr

Just nu har jag stått och strukit (heter det så) och börjat beta av tvättberget. Ska idag baka, städa badrummet, dammsuga, slå in julkklappar och tvinga ner karln till förrådet. Ja ibland måste man och jag tänker inte komma hem till ett skitigt hem, bara tanken gör att jag mår en smula dåligt.
Nu har jag bestämt vad jag ska baka till julafton, det blir Rocky Road med bounty i och sen Mariannetryffel doppad i vit choklad. Mums ♥

Ville bara uppdatera er på att det nu är -24 grader ute!!! Detta är en aningens för kallt för mig. Men en vit jul och ett vitt nyår tackar jag inte nej till. Vet dom åren då man sett gräsmattan på julafton ja då är stämingen inte på topp. En vit jul vill vi ha:)

Therese: Änglakolorna du tipsade om lät jättesmarrigt, dom ska bakas så fort vi kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0