4e advent ♥

Glad sista advent på er alla ♥



Idag ska det stökas runt här hemma och en hel del ska ned till förrådet. Jisses vad skräp man samlar på sig och många saker står på grund av ren lathet. Idag ska även granen pyntas då vi enbart hinner njuta av den några få dagar till. På torsdag bär det av till hemstaden Strängnäs ♥

På måndag har Filip tid på ögonkliniken och jag senare på vårdcentralen. Prematura barns syn kollas upp extra och eftersom det ligger i släkten (på min sida) med skelögdhet så är denna koll just för det. Jag ska kolla upp min handled då jag har enorma besvär. Kan nästan med säkerhet säga att smärtan beror på att jag burit tung bebis så hoppas det finns hjälp att få. På tisdag är det bak och packning som gäller och på onsdag ska Filip få sin 5-månaders vaccination (lite försent) räknar med att han blir lite dålig så det vore bra om man är klar med allt vad packning heter då;) Full rulle!

Hoppas ni får en helt underbar söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0