Röjartag!

Update:

Här hemma tvättas det för fullt! Har diskat och skakat sängkläder på ballisen. Vädrar och låter mina monster( katterna) springa som tokar,hihi. Dom blir helt till sig när dom får springa loss lite utan en matte som säger åt dom:D

Ska försöka packa lite idag med. Vi har packat så pass mycket nu så man får pussla och nästan leta efter saker som kan fylla ut kartongerna:) Känns skönt! Dom får meer än gärna säga att vi får flytta in tidigare:D Nu längtar jag iaf till tusen:)

Klickade hem ett nytt överkast idag från Ellos:) Hade en erbjudandekod som gav mig 50 % rabatt:D Då kan man ju inte än annat passa på liksom;)

Kommer bli väldigt fint med vita spetskuddarna och lurvfilten Ofelia från Ikea som vi har nu. Här gillar iaf jag VITT :D Gubben han får haka på tycker jag:D



Bild lånad från Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0