Mys-buff-stund med bebis ♥

Jag och älskling sover inte tillsammans i veckorna:( Väldigt tråkigt men välbehövligt! Han jobbar och jag snarkar traktor-långtradar läten. Uppepå mina snarkningarna hamnar min oroliga sömn som gör att jag i sömnen kastar med allt jag hittar på honom, täcke-kuddar-armar-ben! Ja ni förstår ju att det är en dröm för honom att vi har ett till rum;)

Så igår när jag la mig i sängen efter jag ätit lite försent kvällsfika så hände något jätte häftigt! Kände att bebis började böka runt och jag la mig blixtstilla.

- Hej lilla bebis, sover inte du?

Bebis bökade lite till, och jag la hande på magen för att ja kanske skulle hinna med att känna honom en snabbis.
Mjukt buffade jag på magen och då kom det!!! Världens knuffar tillbaka:D Jo jag har känt honom innan, men igår var det liksom som att han svarade mig. För jag fortsatte prata och buffa och han "svarade" ♥ Mammas älskade lilla ♥!

Jag var så lycklig och helt upprymd så jag fattar inte hur jag kunde somna! Startade min sömn med att genast börja drömma dumma gravid drömmar om borttappade bebisar och saker som såg ut som aliens, haha! Life is great!




Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken jättefin bild!!:D Men varför har eran bebis sex tår? ( Ha, ha ) Pelle hälsar

Kram

2010-04-26 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0