Lugnt och Skönt!

Idag har älskling vart hemma från jobbet då han är förkyld med bland annat halsont och feber. Har vart en väldigt lugn dag och jag tog mig äntligen till biblan. Lånade hem en hel hop med böcker som här ska plöjas igenom:D
Det ska läsas om amning, barns sjukdomar, pappas sida av graviditet och förlossning och sist en stor tjock bok om allt man kan tänka sig nästan som ett uppslagsverk. 
Här har solen vart framme hela dagen och jag unnade mig en Twister glass och solade mig lite balkongen, var ju hur skönt som helst! :D Som sagt, lite färg skulle inte skada i mitt fisbleka ansikte;) Solen får mer än gärna hälsa på imorgon också om jag får önska:D

Idag fick vi reda på att det ska vara visning av lägenheten vi ska flytta till den 6 maj:D Ska bli så spännande att se om våra val blev så fina som vi hoppats på;) Ibland har iallafall jag lite svårt att föreställa mig helheten när man enbart sett ett litet tapetprov.  

Hoppas att ni alla har det härligt ni med ♥  

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Hoppas lägenheten är kanonfin! :) Vill se många bilder på den senare ;) Kramar!

2010-04-27 @ 19:15:37
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Marie från Lundby

Tack för idag! Du räddade den...lägenheten blir säkert väldigt fin. Hälsa Roger i från mig....Kram kram

2010-04-28 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0