Gett upp...

Älskling har tung huvudvärk och jag ont i mage och rygg, så nu ger vi upp! Nu visas det fotboll på tv ( vad annars:P) och jag förbereder mat. Tänkte erbjuda hemmet fläskfile, ris och beasås med sallad of course*mums*

Idag snurrar det tankar i huvudet på mig. Ena stunden tycker jag att denna graviditet flyger fram och nästa så springer rullatorgänget om en. Och nu idag har jag fått lite panik!!! Har nästan inte läst någe alls om detta lilla ♥ som ska flytta hem till oss. Om amning, om bedövning, om förlossning överlag, om hur man klär dom små liven, om sömn, om mat....Ahhhhhhhhh, JAG BLIR TOKIG!!!!

Känns ibland som att jag kommer bli en usel skit mamma som inte börjat i tid. Hur sjutton ska jag/vi hinna lära oss allt och sen även komma ihåg det?

Jag har hela tiden tänkt att jag ska köpa en massa böcker, imorrn är det jag som kutar till biblan och lånar allt jag hittar! Här ska läsas! Är väldigt nyfiken på profylax, då några säger att det var som sänt från ovan när dom skulle föda. Ja om himlen öppnar sig minsta lilla när jag ska föda så ger jag profylaxen en chans;)

Har även fått höra att bilder förhöjer en blogg, så idag bjuder jag på en fulbild när allt ändå känns deprimerande! 

ENJOY!  



Kommentarer
Postat av: Moster

Du behöver inte kunna allt på en gång. De böcker du beställt verkar bra, och så kommer ni att få massor av info ju närmare förlossning ni kommer.

Föräldragrupper ger oxå väldigt mycket har jag förstått. Du kommer att bli en supermamma, det är jag övertygad om! Lyckliga Filip som får komma tll just er:D Kram

2010-04-26 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0