Firade med lite shopping:)

Klart man måste fira att man har en frisk liten kille i magen:D Firade gjorde jag med några varv på staden och fina saker med mig hem i påsarna:) Är så otroligt skojsigt att handla saker och förbereda till dig mitt hjärta ♥



Snuttefilt!





Bra att ha småplock i, tänkt till skötväskan.









Nu börjar det arta sig med saker:) Den 7 maj åker jag, Roger, Iris, Nettan och Inger till Borås för att övernatta på hotell. Sedan äta HOTELLFRUKOST *MUMS* och med en enormt mätt mage trängas med alla andra idioter på Ullared:D Ska bli så skoj! Hoppas vi hittar massa fint till bebis och även andra bra att ha saker;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Shopping igen!!! Skojar bara. De där snuttefiltarna är jättefina, har du köpt den på Babyshopen vid Bengtssonsparkeringen?

2010-04-14 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0